There was an error in this gadget

Monday, 22 August 2011

Menghitung Hari Demi Hari

Salam Ramadhan korang2 sume....................^^

Lagi bape hari je kan kita nak beraya..
tak saba sangat rasanye...
nak pakai baju raya baru.....
kasut raya baru.....
beg raya baru.....
^^



Korang2....
ni dah pose ke 22 kan.....?

Maknenyer ada lagi..
8 hari je lagi an 
nak raya...!!!

yahooooooo.......
:P



Tapi korang jangan lupa..
kita beraya sambil sambut 
Hari Kemerdekaan...!!
sambil2 pegi beraya tu....
kibarkan lah jalur gemilang kita dengan rasa bangga!



Lagi satu Ayda nak pesan..
time2 cuti perayaan nilah paling banyak
kes2 kemalangan...!!

so..korang hati2 k..
yang mane nak balik kampung..
nak pegi umah sedare mare tu...
safety first k!!

JANGAN KELAM KABUT!!
ingat tau^^







suka kew..LIKE jer @ tinggalkan KOMEN korang k ^ ^

0 Si Cantik/Kacak Bagi Komen!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ DaK nOtY jEk BoLeH tEkAn LiNk At BaWaH nI.. ~