Thursday 24 March 2011

TENTANG AYDA...!

taun last aku skolah pd taun 2004...at skolah menengah lokman hakim, kota tinggi!.. hbis jek skolah..cm biase ar jd penganggur jap!,, mse umor aku genap 18 taun..aku dh tunang ngan Azrin sa'adan..! nak cite ker psl 'die'..!!? tu nnti k..! aku cite psal ''ayda'' dulu..hehehee..! aku ade 4 orang adek beradek..2 laki 2 pompuan..!! and aku anak ke 4..anak bongsu ar tu an..! abah aku name Isa bin Hasan..and mak aku name Salmah bte Badros..! aku sayang sgt ngan parent aku..ye ar an..sape xsayang parent diorg an..! mmm..nak cite ape lg ni..!!???? k tu je kot..salam perkenalan dari aku..!! and hope sgt korg sudi berkenalan ngan aku...heheehe...!!

suka kew..LIKE jer @ tinggalkan KOMEN korang k ^ ^

0 Si Cantik/Kacak Bagi Komen!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ DaK nOtY jEk BoLeH tEkAn LiNk At BaWaH nI.. ~