Thursday 24 March 2011

PERKARE YANG PALING AKU SUKE WAT.....!

setiap orang mesti ade satu perkare yang die ske buat..! termasuk ar aku..aku paling ske snap2 picture or senang cakap lau pegi mane2 tu xsah lau xbawak kamera..! kamera yang paling aku sayang ''NIKON COOLPIX S3000..!'' coz kamera tu present dari husband aku..! aku sayang sangat kamera tu..! aku xtau nape terlalu obses ngan kamera..  rase cam xlengkap jek idop ni lau xde kamera..!
lagi2 lau ade orang  tgh pegang kamera..huhuhu~ stanby jelah nak pose...! tapi slalu nyer aku suke snap muke aku sendri..coz macam2 memek muke aku leh wat..! xlah bengang sangat lau nak snap sendri..hehehe~ kantoi sudah!! xper ni juz tuk pengetahuan korang jek!! aku pon jnis org xkesah lau nak share pape perkare pon ngan u oll sume..! so itulah  die..''hobby'' aku..!! cbe korang test snap muker sndri..! tp tgk sekeliling dlu..kdg2 boleh wat dekah sorg2 ..heheheh~

suka kew..LIKE jer @ tinggalkan KOMEN korang k ^ ^

0 Si Cantik/Kacak Bagi Komen!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ DaK nOtY jEk BoLeH tEkAn LiNk At BaWaH nI.. ~