Wednesday 23 March 2011

MY DEAR HUSBAND...!

Add captio
  1. korang nak tau x..!? cmner pertama kl aku jumpa ngan husband aku.. hehehe~ mse tu aku skolah lg! form 5..awal taun 2004..! husband aku lak mse tu umor die 21 taun..dh keje..keje ngan ayah die..!mmg slalu balik skolah lalu depan kdai ayah die.. biase ar dak llaki an..ske kcau2 org pompuan..aku lak tu yg die kcau! slalu tu mmber2 die gak yg smpai kan salam die at aku..! sampai ar 1/2/04..kitorg mmg sah kapel..! hehehe~ kdg2 tu cm xsangke lak..! cam biase ar mse bercinte tu..g dating, ngok wayang, 'gayut' berjam2..sme jek cm kapel2 yg lain ..! mmg sronok sgt dpt knal ngan die..coz die penyayang orgnyer..slalu amek berat..slalu ade wktu mse aku susah..! sayang die sgt2..! hehehe~..sampai skrg ni pon die tetap cm dulu2 mse 1st time aku knal ngan die..! xbrubah pon.. tulah die ~Azrin Sa'adan....!

suka kew..LIKE jer @ tinggalkan KOMEN korang k ^ ^

0 Si Cantik/Kacak Bagi Komen!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ DaK nOtY jEk BoLeH tEkAn LiNk At BaWaH nI.. ~