Monday 5 December 2011

Bulan 12 - Bulan Bercuti!



Hi korang semua.....
Lama tak updet belog kesayangan kite ni..
Dah makin mucuk dah...macam awak..awak tak mandi 2 hari!
hehehehehhe.....

Sekejap je kan dah masuk bulan 12..dah nak tukar tahun dah!
nanti lau dh masuk tahun 2012... sekejap je dah nak puasa -.-
*jauhnyer aku pikir -.-

Dah nak last2 tahun 2011 ni apa planning korang..?
lagi2 tengah musim cuti sekolah ni kan... ^ ^
Tapi kebiasaan nyer jemputan kawen jelah kan...
Ayda ni pon berderet setiap ujung minggu kena pegi jemputan!


Untuk tahun ni...bukan korang je ada planning bez!
Ayda pon ada planning jugak.. ^ ^

Ayda nak ber BBQ bersama kezen2 yg dah lama giler xkumpul sama2...
kitorang plan 25/12 ni (cuti cristmas).. wat dekat Desaru Beach Resort!

tak sabar nak tunggu time tu...^ ^
kalau korang ada planning jugak ke Desaru..jomlah join Ayda!
boleh sama2 kite huru harakan pantai tu nanti..hehehehehe

Tuk sepupu sepapat Ayda..korang 
jangan nak mengada-ngada nak cancel last minit ok!!
segala keperluan ber camping telah diagih-agihkan.. ^ ^
jangan lupa tau !

Tuk my kezen INTAN ELLINA , ELIN ELINN , SHAHRUDDIN NORAZMI , MIRA JAI , PUTRI EIYRA , AYAP SALLEHMOHD ASRUL SALLEHMOHD AIKAL , JAMREE WONG & WANIS SHAZUWANI  yang mana tak pernah lagi pergi pantai ni...aku ada search beberapa pic n aku uplode tuk tatapan korang...berangan2lah yer... ^^


















Tapi ada lagi satu tempat yang korang tak tau dan tak semua tau...nanti aku tunjuk k masa kat sana..komfem korang puas hati nanti..^^

jangan tak nak balik sudahlah yer.. !



Ok ..byeeeeee ! ^^

suka kew..LIKE jer @ tinggalkan KOMEN korang k ^ ^

1 Si Cantik/Kacak Bagi Komen!:

MalizaMah said...

wowww.. Macam best sgt ni...
saya suka bercuti.. tp kadang2 kekangan wang ringgit,,,,
suka pulau2...
ni sgt sesuai dgn saya ni.
ermmm
singgah jap smbil klik iklan..
sama2 tambah tabung.
BLOG UPDATED : VIEW IT...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ DaK nOtY jEk BoLeH tEkAn LiNk At BaWaH nI.. ~