There was an error in this gadget

Sunday, 19 June 2011

Langsingkan Kaki, Ratakan Perut, Kecilkan Lengan..TANPA SENAMAN!!

Salam Korang2 sumer..........^^

Hi korg2 sume..mesti windu ngan Ayda kan?? hah..xwindu.. =.=' ..
xperlah..windu ke xwindu kew..Ayda tetap nk share beberapa tips lagi tok korg2 
yang memang suka sgt2 yg berkaitan dgn kesihatan & kecantikan ni..!

Okey, skarang kita brcakap pasal fesyen pula yer. Lau senam bukan cara tuk mendapatkn badan idaman..mcmner nk dptkan kaki yg panjang & langsing...?? Camner lak nak buat perut nampak rata & lengan xmngelebeh...?? boleh kew nak dpt ni sume tanpa bersenam...???

Jawapannya TENTULAH BOLEH..cuba ikut tip kat bawah & 
korg mesti tau betapa fesyen ni penuh dgn misteri..! 
Korg cuma pilih baju & eksesori yg tepat, skelip mata je badan menawan jadi milik korg...! XPERCAYA....baca ni...^^
PEMBENTUK BADAN

 Syhhhh...xde yg misteri pon sbenarnya! paling asas korg leh mulakn dgn korset, bengkung & sbagainya. Skarg ni, bnyak jenama dh keluarkn pakaian dlm yg mampu mmbentuk tubuh. Korg percaya x, selebriti hollywood pon ramai yg pakai pakaian ni, khususnya tuk mndapatkn perut yg rata, tapi korg jgn beli fabrik yg tebal.



LINDUNGI PERUT BERLAPIS

bg korg yg nak nyorokkn perut yg kurang sempurna, trlalu bnyak pilihan baju di pasaraya yg mmpunyai ikatan jerut di bahagian pinggangnya. baju begini xdinafikanmampu melindungi kekurangan tubuh.

LANGSINGKAN BAHAGIAN ATAS TUBUH

kalau korg risau dgn bahagian atas tubuh yg besar @ bahu yg lebar, lilit skaf @ selendang tuk tutup kekurangan ni. kalau korg brtudung..biarkn ia jatuh menutupi bahagian bahu. Skurang2nya xlah nampak badan korg macam buah epal.


PANJANGKAN KAKI

kalau korg bertubuh rendah..cara terbaik tuk nmpk tggi adalah dgn memakai seluar berkaki lebar (bootcut)..dgn cara cmni automatik kaki korg akan nampak panjang & tubuh nmpak lagi tggi..tapi korg kene ingat padankn dgn kasut tumit tinggi bukan kasut yg rata yer.





HELAH KECILKAN SAIZ BETIS

tuk nampakkan saiz betis kecik pula..pakai spasang kasut tinggi..xperlu pakai kasut tumit yg terlalu runcing, yg penting kasut ni mampu menmbahkn ketinggian drpd ukuran tggi tubuh sebenar.



KECILKAN PINGGANG

Brhajat nk ''kecutkn'' pinggang? pakailah tali pinggang betul2 kat atas pinggang stiapkali korg mngenakn baju @ gaun..trik ni bagus lau korg nk pinggang korg ramping.



KECIKKAN KAKI

pilih sluar hitam yg ketat @ seluar warna gelap..membantu menampakkn kaki lebih kecil & kurus. Padankn dgn kasut but & skirt @ gaun. Jauhi seluar brpotongan ''baggy'', sluar begini akan nampakkan lagi kaki korg berisi.

hah..tulah dia, korg cubalah amalkan yer..! 
senaman bukanlah satu2nya cara terbaik tuk mmbantu korg nakkn tubuh yg cantik..tapi mmg xdinafikn korg perlu melakukan senaman scara konsisten..
wlaupon bukan tuk tujuan mncantikkn badan, tapi perlu tuk mngekalkn kesihatan yg baik.

oklah.......byeeeee....................^^



suka kew..LIKE jer @ tinggalkan KOMEN korang k ^ ^

1 Si Cantik/Kacak Bagi Komen!:

Aisha Annisa said...

xleh copy bleh prnt screen..haha..
gurau je.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ DaK nOtY jEk BoLeH tEkAn LiNk At BaWaH nI.. ~