There was an error in this gadget

Wednesday, 8 June 2011

''APA SEBENARNYER CANTIK...??''

''mengapa saya dilahirkan dgn wajah begini? sudahlah xcantik, 
kulit muker teruk plak tu..mungkin sebab nilah saya masih xde teman lelaki..
lelaki pula hanya inginkan yg cantik saja...!''

pernah x korang sume dgr teman serumah korang mngeluh macam ni atau mgkin rakan sekerja..? mungkin juga xperlu pandang sekeliling kerana korg sendri yg mrungut macam ni....?? pasti korg akan merasa rendah dri & kurang yakin dgn dri sendri an..??

bukankah xelok jika korg menafikan kecantikan yg telah tuhan kurniakan kepada dri msg2..semua org ade kecantikan yg tersendri..semua ade kelebihan dan kelemahan masing2..yg penting korg haruslah percaye dri & jgn sesekali malu dgn dri sendri........
 
APA SEBENARNYER CANTIK...?

Andaikn korang berada di sebuah stesen bas..seorang gadis manis berdiri di sebelah korang..dengan lesung pipit di pipi, bibirnyer yg manis, hidung pun mancung, mata galak, dan berkulit cerah..datang pula seorang pemuda dengan sekuntum senyuman di bibir..! Jangan nafikan, anda pasti berbisik di dalam hati, ''alah, aku dah tau pun..senyum2 nak mengurat budak sebelah akulah ni..'' betulkan?? kemana perginyer keyakinan korang wahai gadis manis?? korang terus sajer meletakkan persepsi begitu..adakah korang xyakin dengan keistimewaan korang sendiri..hanya kerana korang berkulit gelap dan berbadan gempal, tak semestinyer xde yang mahu. Jangan lah macam tu..terbitkan rase percayer dan yakin pada diri korang sendri..bukan perasan @ syok sendri lak yer.. tapi sekadar menjadi lebih yakin dan sayangkan diri sendri. Ingat..bukan korang yang menilai kecantikan korang..tetapi orang lain yang sentiasa bersama dengan korang....!! ^ ^
NO MATTER HOW UGLY U THINK U ARE, THERES OLWEZ SOMEONE OUT THERE WHO THINKS U'RE BEAUTIFUL.. NO MATTER HOW SHIT AND WORTHLESS U FEEL, THERES SOMEONE OUT THERE WHO U MEAN THE WORLD TO..NO MATTER HOW MUCH U THINK LOVE IS BULSHIT AND THERES NO ONE THAT LOVES U THERE IS THERES SOMEONE WHOS WAITING FOR THE PERFECT CHANCE TO TELL U. 
SO DONT GIVE UP HOPE U'LL FIND THEM. ONE DAY!

suka kew..LIKE jer @ tinggalkan KOMEN korang k ^ ^

2 Si Cantik/Kacak Bagi Komen!:

y u y u Z u l a i k h a said...

yuyu syukur dengan muka yang yuyu ada sekarang. tak cacat lagi ^^

Ayda said...

yuyu comei sgt..sume org tau..yg penting yuyu dh ade lelaki mase depan...! hehehee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ DaK nOtY jEk BoLeH tEkAn LiNk At BaWaH nI.. ~