Sunday 27 March 2011

~ ChIcKeN cHoP .. oH .. cHiCkEn ChOp ~

Add caption
 mmm...cedapnyer chicken chop...!! lame dah xmakan ...!
 aku suke sangat makan chicken chop ni..xtau nape...
seingat aku..1st time aku suke makan chicken chop ni 
semenjak husband ajak makan at ''kfc'' 4 taun lepas kot...trus tertarik..! tp sekarang dh xde an kat ''kfc''....!
 lau x..stp mggu g..!... hehehe...
tp sekarang ni pon masih lagi melantak chicken chop ni..
2 mggu skl mesti pegi kedai ''tu''....!
nak tau kat mane port aku slalu makan chicken chop ni...???
mmmm...xjauh pon dr tempat aku tggal..!
Add caption

selalu aku makan chicken chop ni kat air tawar 5..! 
''kadai makan d'laksamana '' korang penah g sane x..! hehehe.. yg dekat ngan tempat aku jelah! memang sedap makanan2 kat kdai tu..! lagi2 lau korang oder chicken chop..peh cedap ar!! lau korang belanje lg cedap..! hehehe~ 2 lg aku oder..! mesti abis licin punyer..! xcaye..jom test!!
tapi chicken chop ni bnyak jenis gak ek..! ade yg di goreng n ade yg di bakar..! lau aku suke yg di kukus..dagingnyer lagi cedap!! lagi2 lau sause nyer ''banjir'' an..! lg cedap!! mmm...bile lg aku dapat mkan chicken chop ni an..! coz skarang ni memanjang bz..! dapat tgk je picnyer..kecur aku di buatnyer..! cedih..  : (  ~


suka kew..LIKE jer @ tinggalkan KOMEN korang k ^ ^

0 Si Cantik/Kacak Bagi Komen!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ DaK nOtY jEk BoLeH tEkAn LiNk At BaWaH nI.. ~